HMI Music NEWS and Discussions

NU LOOK CD: Min sa MIKE ON DA MIC di KM sou li!

NU LOOK CD: Min sa MIKE ON DA MIC di KM sou li!

Postby kompamagazine » Fri Aug 12, 2016 1:09 pm

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image

Animate MIKE ON DA MIC bay nou opinion sa de CD NU LOOK la.

*KOMPA MAGAZINE: Please give us your opinion of the NU LOOK CD. Ki opinion ou de CD NU LOOK la?
MIKE ON DA MIC: "Again Arly did what he had to do.anpil bel mizik.hot tempo tankou soft track.King nan fè on kou sérieux avek JPM ki ka éventuellement louvri pot pou li nan Antilles yo. Music wise selon mwen band nan kenbe identité l. Pattern yo pa vreman chanje men sa wap tande a menm si w gen enpresyon ke w tande l déjà men li telman vinn chèche w fall in love ak li. Anpil bel melodi plus ke sa se point fò Arly. Refrain yo fasil and catchy. M kontan wè ke misye itilize legend lan à juste valeur li. André Dejean jwenn plas pou fè maji sou album nan.

Men ti konesans ke m genyen nan kesyon linguistique fè m gen gwo pwoblem ak teks yo. Arly depi sou album "i got this" lan fè anpil interférence. Komanse on fraz nan on lang... fini l nan on lot lang..Ki deranje moun tankou m. Si non bel album...Chapo pou mesye yo."

*KOMPA MAGAZINE: POU “OU”…eske gin HIT sou plak la? Kisa yo ye?
MIKE ON DA MIC: "Gen plizye mizik ki soti nan lo a deja....Ki ta sipoze vini hit. "UNTIL WHEN" ak "RIEN QUE TOI" Gen tan ap fe wout yo."

*KOMPA MAGAZINE: Konpare ak denye cd NU LOOK la…kote NOUVO CD sa kanpe?
MIKE ON DA MIC: "Bon pou mwen se 2 très bon CD.gen anpil posiblite ke sa pran moins tan pou l pete plafon."

KM!

kompamagazine
Site Admin

Re: NU LOOK CD: Min sa MIKE ON DA MIC di KM sou li!

Postby Dogla » Fri Aug 12, 2016 2:24 pm

Si Until When ak Rien Que Toi pa rive sou ou!? Ou gen yon gro problem nan zorey lol
There is only one corner of the universe you can be certain of improving, and that's your own self.
Dogla

Re: NU LOOK CD: Min sa MIKE ON DA MIC di KM sou li!

Postby larueda » Fri Aug 12, 2016 3:29 pm

He needs a dictionary in hand before listening lol

-------------------------------------------
Ear for Kompa begins with System Band's Kotem Ye La & Sinik Mizik's Yo Sezi!
larueda

MUSIC