HMI Music NEWS and Discussions

5 jaz ki pou veye zo yo nan maket NY (Promoteur TONY SENAT)!

5 jaz ki pou veye zo yo nan maket NY (Promoteur TONY SENAT)!

Postby kompamagazine » Thu Jun 23, 2016 9:43 am

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
__________________________________________

Nou pale ak NYC promoteur/animateu TONY SENAT (SENATEUR Ville La) sou dossier "sa". (Li anba foto a.)

Image

*KOMPA MAGAZINE: Banm 5 jaz d'apres ou NAN MOMAN AN...ki supoze REevaluer sa yap fe nan maket NYC a. 5 Jaz ke situasyon yo GRAV nan NYC a.....POU YO FE ATENSYON pou BIG APPLE la pa mouri nan min yo.
TONY SENAT: "Pat, chak 10 ans maket la change strategi diferan. Form de promotion vin fet ou lot fason pou market nouyok la. Li pi dur toujour, min li pap mouri sou pyes Jazz. Se strategi yo ki pou change.

*CARIMI nan ou period la kote yo bezwen ou materiel Neuf. Yo change direction musical ki tre bon; yap jwe bon konpa direck; min yo pedu fan base kite kon travay Avek yo. Nou strategi.

*KARIZMA nan ou tre bon route. Yo Se ou team kap jwe tre byen live. Plus promotion yo bezwen. Ou gig like every Friday or Sunday tre important.

*NU LOOK maket nouyok change nan min yo. Nouyok hardcore fans yo kanpe louen yap garde. Se Medames kap mache ak Nu Look. Ou lot album, New strategi, anpil slogan, ou lot temperaman de maestro Arly mete polemic, enviger mete Chale nan business... fel Avek respe."

*DJAKOUT Nouyok miss Djakout. Maket nan mouri, pagen promotion. Jazz la bezwen ou fan base nan nouyok, new materiel pou POLO. Pat, Nouyok renmen Djakout.... Se strategi yo ki pou change."

*GABEL ki pedu market nouyok la ke yo te genyin ou epok. Gabel bezwen new materiel epui konpa pike devan fanatic yo miss that nan Gabel. Strategi e promotion."


KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 433 guests